Caramelles 2026
Cantaires de Farners
Un any mes, vora la pasqua, gaudim de la cantada de caramelles i altres cançons per boca dels Cantaires de Farners . El programa d'enguany ofereix un seguit d'activitats compreses entre el divendres sant i el dimarts després de pasqua, que podeu descarregar-vos clicant aquí.
S'inicien els actes amb el tradicional concert de Divendres Sant, el proper divendres 3 d'abril, a les 6 de la tarda a l'Auditori Municipal amb La Flama de Farners que presenta l'espectacle "Terra de Monestirs". Cal adquirir entrada anticipada o a taquilla. Seguidament, el dissabte 4 d'abril podeu gaudir de la Cantada de caramelles pels Cantaires de Farners i acompanyament al piano d'Èlia Masferrer i amb guitarra d'Emilio Sánchez, a les 11 de la nit a la plaça Farners, sota les Mesures, amb el repertori següent:
- La nit més bella (Vals-Caramelles) de Josep Carbó Vidal
- Somni (Sardana) de Manel Saderra Puigferrer
- Un colomenc a l’Havana (Havanera) d'Emilio Sánchez Rubio
- La puntaire (Sardana) de Lluís Badosa Padrosa
- Poupurri 2026
- Sota la direcció musical de Josep Masferrer, "El Mestre".
Un cop feta la cantada es repartirà bunyols i vi dolç de forma gratuïta per tothom. A continuació, el diumenge 5 d'abril també es celebrarà la Cantada del cor en diversos espais i hores:
- A dos quarts d'onze a la Residència Geriàtrica Sant Salvador d'Horta
- A tres quarts de dotze a la plaça Sant Sebastià i inici de la cercavila acompanyats per la cobla La Flama de Farners. El recorregut serà de plaça en plaça passant pel c. Sant Sebastià, el c. Noguer, la plaça Firal, el C. Clavé, el c. Lluís Mon i finalment a la plaça Farners.
- A un quart d'una a la Plaça Firal
- A dos quarts d'una a la Plaça Farners.
- A la una, es celebraran una ballada de sardanes a càrrec de la cobla La Flama de Farners.
El mateix dia, el diumenge 5 d'abril. a la una, hi haurà el Gran Concert dels Cantaires de Farners a l'Auditori Municipal. L'entrada és gratuïta però cal reservar invitació que podeu adquirir anticipadament o a taquilla. El repertori serà el següent:
- La nit més bella (Vals-Caramelles) de Josep Carbó Vidal
- Somni (Sardana) de Manel Saderra Puigferrer
- Un colomenc a l’Havana (Havanera) d'Emilio Sánchez Rubio
- La puntaire (Sardana) de Lluís Badosa Padrosa
- Poupurri 2026
- Sota la direcció musical de Josep Masferrer, "El Mestre".
El dilluns 6 d'abril es tornaran a cantar caramelles als espais següents:
- A dos quarts de dotze del migdia a la residència Mas Moner
- A dos quarts d'una del migdia a les escales del carrer Lluis Mon.
Finalment el dimarts 7 d'abril es celebrara la Festa del Cor de Farners a l'ermita de Farners., amb actes i activitats durant tot el dia.
