Campament reial i visita de Ses Majestats els Reis d'Orient per a tots els infants
31.12.2025
La visita de Ses Majestats els Reis d'Orient pels carrers de la ciutat donarà el tret de sortida a les 6 de la tarda del dilluns, 5 de gener de 2026. L'inici tindrà lloc a la plaça de l'Ajuntament. Abans, des del balcó de l'Ajuntament, els 3 Reis, Melcior, Gaspar i Baltasar recolliran les claus que obren les portes de totes les llars i dirigiran unes paraules a tothom. El recorregut començarà al carrer Moragas i des d'allà es passarà per la carretera dels Banys i c. Sant Sebastià. Els reis deixaran les carrosses, i pujaran a peu pel c. Pare Lluís Rodés. Tot seguit, entraran a l'església a fer una adoració, i es dirigiran cap a Les Mesures de la plaça Farners on recolliran totes les cartes amb els desitjos dels infants.
Enguany, el dissabte, 3 de gener, de 16 a 20 h, i el diumenge, 4 de gener, d'11 a 13 h i de 16 a 20 h, a la plaça Farners, hi haurà el campament reial. Gaudirem d'un grup d'animació infantil, la Cuca Animadora, el dissabte a les 17 h, i diumenge a les 11 h.
Durant el recorregut de la cavalcada, per a les persones amb alta sensibilitat o que requereixen baixos estímuls, hi haurà zones tranquil·les que seran a la pl. de la Pau i a l'Escola d’Adults, i un espai destinat per a les persones amb mobilitat reduïda entre la plaça i l'església de Sant Sebastià. Des de l'organització es demana respectar els diversos espais reservats i les persones que els necessiten.
Per garantir la seguretat de tothom, es recomana que els infants portin una polsera identificativa.
Es calcula que els Reis d'Orient repartiran, acompanyats d’una comitiva de patges reials, més d'una tona de caramels (sense gluten) i molts quilos de carbó.
Abans de la Cavalcada, el Reis d'Orient visitaran els prop de 200 residents de les residències geriàtriques Sant Salvador d'Horta, Ca l’Oller i Can Moner.
La Cavalcada és organitzada per la Comissió de Reis de Santa Coloma de Farners Els 3 Camells i per l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners i comptarà amb prop d'un centenar de voluntaris.
