El colomenc Roger Vilà presenta el seu darrer llibre: "L'infern"

22.03.2021
L'escriptor Roger Vilà farà la presentació de L'infern, a la Casa de la Paraula, el dissabte, 27 de març, a les 12 h. L'infern, un títol de ressonàncies pandèmiques per a un recull de poemes escrits entre el 2016 i els mesos immediatament anteriors a l'arribada de la Covid-19. Pressentiment? Presagi? Un avís, en tot cas: "L'infern no som nosaltres."
Roger Vilà Padró és nascut a Sentmenat, però colomenc de totes totes. És escriptor i filòleg, i treballa de tècnic de normalització lingüística al Servei de Català de la Selva de Santa Coloma de Farners.
Tot i que mai no ha deixat d'escriure, no és fins a l'any 2013 que publica la seva primera obra, la novel·la Marges, fruit d'un llarg procés d'elaboració. Anteriorment, havia publicat alguns poemes de manera esparsa i el relat «Sant Ofici», recollit l'any 2000 dins el volum Relats on line. Després de l'aparició de la novel·la, ha publicat tres reculls de poemes: Tot esperant la riuada, El pes (2017) i ara L'infern (2021).